Zarząd
Radosław Barczyński, Prezes Zarządu
Pan Radosław Barczyński jest managerem zarządzającym z dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym w sektorze finansowym, motoryzacyjnym i przemysłowym. Obecnie pełni rolę Prezesa Zarządu Capitea S.A. odpowiedzialnego za obszar finansowy. Uprzednio zarządzał łańcuchami dostaw i obszarem komercyjnym w Spinko Sp. z o.o. oraz PRIX Investments Sp. z o.o.
W latach 2011 do 2016 r. był udziałowcem i zarządzającym spółek dystrybucyjno-handlowych w Białorusi oraz Rosji (późniejsze Wertex Poznań). Wcześniej pełnił funkcje zarządcze w przedsiębiorstwach branży przemysłowej, w tym Wiceprezesa d/s Restrukturyzacji Famak S.A. i Prezesa Zarządu Fugo S.A.. W latach 2000-2009 był bankierem korporacyjnym w UniCredit CAIB Poland S.A., Bank Pekao S.A., Bank BPH S.A. oraz Raiffeisen Bank Polska S.A.
Pan Radosław Barczyński jest absolwentem wydziału Finansów i Bankowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz studiów podyplomowych na Wydziale Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.
Ewa Zakowicz, Członek Zarządu
Pani Ewa Zakowicz od 5 lipca 2022 r. pełni funkcję członka zarządu Asseta S.A. z/s w Warszawie.
Pani Ewa Zakowicz w 1999 roku podjęła pracę w CLA (AIG Bank obecnie Santander Bank) gdzie przez 8 lat odpowiadała za modele ryzyka i rezerw, strategie sprzedażowe i optymalizacyjne. W roku 2007 rozpoczęła swoją karierę windykacyjną w KRUK SA gdzie odpowiadała za wyceny, strategie windykacyjne i wdrożenie modeli scoringowych. Następnie była dyrektorem operacyjnym w firmach międzynarodowych: CCG oraz Credit Express. Od 2010 roku związana z Primocollect – największą spółką windykacyjną na Ukrainie, gdzie zajmowała pozycję CEO. W 2020 roku z sukcesem zakończyła proces MBO i obecnie jest 100% udziałowcem spółki. Przed wojną spółka zatrudniała 400 osób, obsługiwała 3 mln własnych spraw. Od 2020 roku jest również właścicielem EwaCash na Ukrainie - spółki wydającej pożyczki online dla osób fizycznych.
Pani Ewa Zakowicz ukończyła zastosowania matematyki na Uniwersytecie Wrocławskim z wyróżnieniem w 1999 roku oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu z zakresu Analizy Ekonomicznej i Finansowej, szkoliła się również w FICO (USA) z budowy zaawansowanych modeli scoringowych. Od 2010 roku brała aktywny udział w wielu projektach związanych z rynkiem finansowym, bankowym i windykacyjnym na Ukrainie współpracując z National Bank of Ukraine, Parlamentem Ukraińskim, IMF.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Ewa Zakowicz nie wykonuje działalności konkurencyjnej wobec Emitenta. Pani Ewa Zakowicz nie uczestniczy w spółkach konkurencyjnych jako wspólnik spółek cywilnych, osobowych, ani też jako członek organów spółek kapitałowych lub innych, konkurencyjnych osób prawnych. Pani Ewa Zakowicz nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Rada Nadzorcza
Jarosław Dubiński, Przewodniczący Rady Nadzorczej
W ramach praktyki restrukturyzacji, na przestrzeni ostatnich 4 lat, był zaangażowany w ponad 20 procesów restrukturyzacyjnych, w tym w większości dużych restrukturyzacji, które miały miejsce na polskim rynku. W szczególności zaangażowany był w obsługę prawną restrukturyzacji zadłużenia finansowego PBG S.A., PKM DUDA S.A., Polimex Mostostal S.A. oraz Action S.A. W ramach praktyki fuzji i przejęć przeprowadził kilkadziesiąt transakcji. Doradzał m.in. w zakresie przejęć prowadzonych przez Grupę Maspex i Grupę MCI. Doradza również polskim i zagranicznym instytucjom finansowym (private equity i venture capital).
W ramach praktyki rynków kapitałowych nadzoruje współpracę z kilkunastoma towarzystwami funduszy inwestycyjnych w całym zakresie ich działalności. Posiada unikalne i największe na rynku polskim doświadczenie w zakresie tworzenia towarzystw funduszy inwestycyjnych, funduszy inwestycyjnych oraz bieżącej obsługi działalności tych podmiotów.
Jest prawnikiem wyróżnianym trzykrotnie przez jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych rankingów kancelarii prawniczych, prowadzony przez Chambers & Partners w kategoriach bankowość i finanse oraz restrukturyzacja i upadłość. Jest uznawany za wiodącego eksperta z zakresu restrukturyzacji i upadłości. Kancelaria Dubiński Jeleński Masiarz i Wspólnicy, którą zarządza, w okresie ostatnich 4 lat zrealizowała największą liczbę wyróżnionych przez dziennik „Rzeczpospolita” transakcji spośród wszystkich polskich kancelarii.
Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, jest radcą prawnym
i wspólnikiem zarządzającym w Kancelarii Dubiński Jeleński Masiarz i Wspólnicy. Prowadzi i nadzoruje w kancelarii praktykę M&A, restrukturyzację podmiotów gospodarczych oraz prawo rynków kapitałowych (w szczególności prawo funduszy inwestycyjnych).
Krzysztof Burnos, Członek Rady Nadzorczej, Przewodniczący Komitetu Audytu
Absolwent Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego oraz Studium Prawa Podatkowego Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Łódzkim. Biegły rewident z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Członek międzynarodowej organizacji audytorów śledczych (Association of Certified Fraud Examiner). Ukończył studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania UŁ. Posiada tytuł dyplomowanego księgowego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Doświadczenie zawodowe zdobywał pełniąc funkcje głównego księgowego, kontrolera finansowego, dyrektora finansowego, menadżera, audytora oraz niezależnych członków rad nadzorczych. Kierując finansami przedsiębiorstw odpowiedzialny był za korporacyjną sprawozdawczość finansową zgodną z MSSF, politykę rachunkowości, podatki, kontrolę wewnętrzną oraz planowanie finansowe. Jako audytor przeprowadzał badania sprawozdań finansowych spółek wielu branż, w tym finansowych i windykacyjnych. Jako niezależny członek rady nadzorczej przewodniczył komitetowi audytu giełdowej spółki z sektora finansowego Magellan S.A. monitorując sprawozdawczość, audyty i zarządzanie ryzykiem.
Ukończył szereg specjalistycznych kursów z zakresu MSR/MSSF, SOX, fraud audit, kontroli wewnętrznych, corporate governance, XBRL. Tłumaczył międzynarodowe standardy badania. Jest autorem podręczników dla biegłych rewidentów a także szeregu publikacji z zakresu audytu i rachunkowości. Prowadził szkolenia dla członków komitetów audytu z zakresu badań sprawozdań finansowych. W latach 2001-2019 członek międzynarodowych grup eksperckich działających przy międzynarodowej organizacji biegłych rewidentów Accountancy Europe zajmujących się problematyką jakości audytów. Panelista krajowych i międzynarodowych konferencji poświęconych audytowi oraz raportowaniu korporacyjnemu.
W latach 2015- 2019 pełnił funkcję Prezesa Krajowej Rady Biegłych Rewidentów i kierował Polską Izbą Biegłych Rewidentów. Od 2001 roku kieruje firmą audytorską Burnos Audit Sp. z o.o. Niezależny członek Rady Nadzorczej TYR TFI S.A.
Niezależny członek Rady Nadzorczej Capitea S.A.
Paweł Pasternok, Członek Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytu
Pan Paweł Pasternok posiada wykształcenie wyższe, jest magistrem prawa, absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Prawa Amerykańskiego organizowanej przez University of Florida Levin College of Law i Uniwersytet Warszawski.
Pan Paweł Pasternok jest radcą prawnym, członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie oraz posiada dyplom ukończenia studiów Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej.
W 2006 r. pracował w kancelarii Salans D. Oleszczuk kancelaria prawnicza Sp. k. (obecnie Dentons Europe Oleszczuk Sp. k.). W 2007 r. pracował w kancelarii Noerr Stiefenhofer Lutz Sp. z o.o. (obecnie Noerr Biedecki sp. k). Od 2007 r. do 2009 r. pracował w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego kolejno na stanowisku Referenta, Starszego Referenta i Specjalisty. Od 2009 r. pracuje w Quercus TFI S.A. kolejno na stanowisku Młodszego Inspektora Nadzoru, Inspektora Nadzoru, Z-cy Dyrektora ds. Prawnych oraz Dyrektora ds. Prawnych. Od 2017 r. do 2018 r. był prokurentem Quercus TFI S.A. Od 2018 r. jest członkiem Rady Nadzorczej i Wealth Management Sp. z o.o., od kwietnia 2018 r. jest Członkiem Zarządu Quercus TFI S.A. Od 2019 r. Wiceprzewodniczący Rady Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami.
Adam Ruciński, Członek Rady Nadzorczej, Członek Komitetu Audytu
Pan Adam Ruciński posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doradca inwestycyjny nr 122, biegły rewident nr 10428, biegły sądowy z zakresu rachunkowości, biegły sądowy z zakresu obrotu papierami wartościowymi.
Pełnił m.in. funkcje: członka Rady Nadzorczej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., gdzie przewodniczył Komitetowi Audytu, Zarządzającego funduszem akcji, zrównoważonym i obligacji w Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych PZU S.A. Był również Przewodniczącym Komitetu Inwestycyjnego Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. oraz Prezesem Związku Maklerów i Doradców.
Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu w BTFG Advisory sp. z o.o. oraz BTFG Audit sp. z o.o.
Niezależny członek Rady Nadzorczej Capitea S.A.
Bogusław Bartczak, Członek Rady Nadzorczej
Pan Bogusław Bartczak ma wykształcenie wyższe techniczne (inżynier elektronik) oraz z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem. Jest absolwentem Politechniki Łódzkiej oraz Strathclyde University w Glasgow oraz Programów Menedżerskich na Harvard Business School i Wharton School of Business. Pełnił m.in. funkcje Członka lub Prezesa Zarządu w spółkach w Polsce: PrimaVega Sp. z o.o. (Green Holding), J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o., Black Red White S.A., NOMI S.A. i Grupie Impexmetal; a także zagranicą: Dyrektora Zarządzającego w Dziale Restrukturyzacji i Transformacji Korporacyjnych w Alvarez & Marsal EGM oraz Andersen Consulting oraz różne funkcje zarządcze w spółkach Grupy Carlsberg działających we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Serbii.
Niezależny członek Rady Nadzorczej Capitea S.A